27 Kasım 2015 Cuma

Hiç Bilenle Bilmeyen Bir Olur mu

Arkadaşlar data Malatya ilimizde Onur isimli arkadaş tarafından bana gönderilmiştir.Görüntüler sanırım Adıyaman ilimizde alındı.Önüme düşen görüntüleri kim nerede hangi yöntemle nasıl almış olduğunu bilemem.Cihazı kullanan arkadaşlar elindeki cihazı arazide nasıl kullanıyor bunuda bilemem.Kişi görütüleri yanlış bir yöntemle almış olsa bana dönse şahsen önüme düşen görüntüye göre yorum yaparım.Doğru bir fizibilite gerçekleştiren için sonuç mutluluk verici olabilirken önüme yanlış cihaz kullanımına bağlı görüntü düştüğünde, karşı taraf için bu durum hüsranla sonuçlanabilir.Allah sonumuzu hayreylesin.Amin


Görüntünün ham haline bakıldığında bilmeyen için ortada birşey yoktur.Bilen için çok anlam ifade eden durumlar söz konusudur.Bir çok arkadaş bana, ya ne yapıyorsun ne ediyorsunda bizim ekranda oluşturamadığımız görüntüleri oluşturuyorsun ifadelerini kullanıyor.Yaptığım şey ;doğru cihaz kaliprasyonu yapıp cihaza uygun verimli sondayı montajlayıp, gönül rahatlığıyla kullanıcısına verip sonuçları bekliyorum.Ortada olmayan birşeyi sanki varmış gibide işlemiyorum.Gözden kaçırılan konu budur.

Kimi arkadaşlarda sitemkar davranışlar sergileyerek birşeyler saklıyorum düşüncesine kapılıyor.İçimden bende askerde benimlemi bot bağladın be arkadaş düşüncesine kapılıyorum.Adam gibi hiç bir yer açmamış,senelerdir elindeki cihazı bilmeden kullanıp,  daha ne iş yaptığına bile vakıf olamamış arkadaşlara ne demeli.
Blogta şahsen arkadaşlar şuna şuna dikkat edin şunu şunu yapmayın, görüntüde şunları arayın şunlara şunlara dikkat edin uyarısında bulunuyorum.Bu güne değin cihaz kullanımında dikkat edilecek mevzulara ve ekrana düşen görüntüleri anlayabilme adına bir takım bilgiler verdim vermeyede çalışıyorum.


                                                                                   Yukarıdaki görüntünün işlenmiş hali
                      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

UA-69610150-1